نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5115
-
الف
+

هنرمندان ایرانی خطاب به بازیکنان تیم ملی: افتحار کردیم به شما

هنرمندان ایرانی به تلاش غیرتمندانه جوانان ایران در جام جهانی فوتبال در فضای مجازی واکنش نشان دادند.

هنرمندان ایرانی با انتشار پست هایی در صفحات مجازی خود در اینستاگرام به بازی های تیم ملی فوتبال کشورشان در جام جهانی 2018 روسیه واکنش نشان دادند.

به گزارش آی فیلم2، فوتبالیست های ایرانی در اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موفق شدند با شکست مراکش در دقایق پایانی پس از ۲۰ سال بار دیگر طعم شیرین پیروزی را برای مردم ایران یادآوری کنند.

 بازی تماشایی یوزپلنگ های ایرانی مقابل مراکش، انتظارات مردم این کشور از تیم ملی شان را نیز بالا برد و بسیاری حتی امید به صعود فوتبالیست های ایرانی از گروه مرگ را داشتند.

پس از شکست قهرمانانه تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی اسپانیا، هنرمندان ایرانی به تلاش جوانان ایرانی و غیرتشان واکنش نشان دادند و از آنها بابت تلاش 90 دقیقه ای تشکر کردند.

خبرنگار آی فیلم 2 به همین بهانه گشتی در اینستاگرام هنرمندان حوزه سینمای ایران داشته تا شما را در جریان حال و هوای فوتبالی فضای مجازی آن ها قرار دهد.

در ادامه به برخی از پست های هنرمندان حوزه سینما و موسیقی ایرانی در رابطه به بازی تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی پرداخته ایم.

 

«پرویز پرستویی»


 

 

«مهناز افشار»

این بازیگر ایرانی در پستی دیگر و در واکنش به بازی غیرت مندانه فوتبالیست های ایرانی مقابل مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه نوشت: « بهتون افتخار می کنیم، سربالا و به پیش»

 

«نوید محمد زاده»

«نوید محمدزاده» هم ابراز رضایت خود از بازی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را با نوشتن این جمله در صفحه اینستاگرام خود نشان داد: «افتخار کردیم به شما»

«باران کوثری»

 

 

«امیر مهدی ژوله»:

«امیر مهدی ژوله» نویسنده سریال های طنز ایرانی نیز درباره بازی های تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی نوشت:  "نه نود دقیقا دفاع بی نقص جلوی مراکش، نه یک نیمه دفاع جانانه جلوی اسپانیا، نه گل مفتی که بازی قبل زدیم، نه گل مفتی که امروز خوردیم، برای من لایی کلاس جهانی وحید امیری به پیکه از این جام میماند و نگاه یازده بازیکن که از زدن گل به اسپانیا ورزشگاه را روی سرشان گذاشته بودند، به دست زشت داور که آفساید را نشان میداد. حالا باید پرتغال را ببریم. بعد از این دو جنگ گلادیاتوری، بدن ها اگر یاری کند چرا که نه. ببین کیروش و مردانش چه متوقع مان کرده اند."

 

«شیلا خداداد»:

 

 

«پرستو صالحی»:

 

 

«پریناز ایزدیار»:

 

«نیوشا ضیغمی»: 

 

 

«بهنام بانی»:

 

«بهنام بانی» خواننده ایرانی که مانند بسیاری دیگر از هنرمندان این کشور از نزدیک مسابقات تیم ملی در جام جهانی فوتبال 2018 روسیه را تماشا می کند، با گذاشتن ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «خدا روشکر که مردم سرزمینم خوشحال شدند»

«حامد همایون»:


 

«همایون شجریان»

 

 

ب م

نظر شما
ارسال نظر